lunes, 8 de abril de 2013

Desànim


Des la demanada que em va interposar una botiga de la Plaça Pipi per haver-me publicat el Diari Sabadell una foto comentada de les meves, exigint la publicació d’una disculpa pública en el Diari, una multa de 3.000 € i el pagament de les costas  judicials i veient com aquest divertiment que faig desinteressadament i que poso al serveis dels lector podria ser utilitzat per lucrar-se uns tercers i complicar-me enormement la vida, des de la celebració del fallit Acte de Conciliació el mes de març 2013, em veig anímicament obligat a deixar d’enviar mes fotos al Diari fins saber la decisió de la Justícia, procés que ja va començar amb el fallit Acte de Conciliació, (-advocats procuradors, jutge-) i que ha de continuar, amb la compareixença davant el jutge i posterior judici, recursos, etc., el que em provoca un important mal viure i potser al final fins i tot una merma econòmica.

Ara be, si que miraré de continuar publicant, tant en el meu blog, com a Facebook




1 comentario:

  1. Realment és de molt mal gust aquest estri! quina botiga que poden tenir aquestes coses tan horribles i que són un atac a la inteli·ligència!!!(i no diguem ja fer una demanda judicial!!!) sembla kafkià el que ha passat...Com ha acabat? Em sap greu pels lectors del diari que es perdran les teves fotos i els teus comentaris... Una abraçada! Alba Rebor.

    ResponderEliminar